22 май, 2020 г.
ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩО ОБУЧЕНИЕТО
- Мениджъри, които желаят да подобрят уменията си за влияние върху мотивацията на служителите
- Новопромотирани мениджъри
- Специалисти, които желаят да обогатят познанията си по темата.
ЦЕЛИ НА ОБУЧЕНИЕТО
- Да се разберат основните концепции за мотивацията и ангажираността;
- Участниците да се запознаят с различни методи и подходи за повишаването й: даване на обратна връзка, изказване на признание, проектиране на длъжностите, управление на очакванията и др.;
- Да се подобрят уменията на участниците за стимулиране и мотивиране на хората, които ръководят чрез прилагане на различни инструменти за индивидуално и екипно въздействие.
ОСНОВНИ ТЕМИ
- Разбиране на мотивацията на хората. Значение на индивидуалните особености.
- Потребности, очаквания и управление на психологическия договор.
- Умения за даване на обратна връзка като инструмент за влияние върху мотивацията.
- Организационни инструменти за повишаване на мотивацията на работното място. Оценка на изпълнението. Оказване на признание.
- Ангажиране и овластяване на хората. Развитие на хората.
ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ
- Работа в малки групи
- Практически упражнения
- Симулации
- Дискусии
- Ролеви игри
- Презентации
КВАЛИФИКАЦИЯ: Участниците получават сертификат за преминато обучение.
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО: 1 ден от 9.30 до 17.30 часа
- От 1995 г. се занимава с консултиране, обучение и развитие на хора в широк обхват от форми на индивидуална и групова работа. През годините е работила в над 60 организации от бизнеса, публичната администрация и неправителствения сектор. Има над 7 500 часа работа с групи.
- От 2003 г. се занимава с кариерно консултиране, а от 2013 г. и с менторство и супервизия на обучители.
- От 2006 до 2013 г. преподава като ко-тютор в магистърски програми „Мениджмънт за организационно съвършенство“ и „Управление и развитие на човешките ресурси“ и като тютор в професионална програма по мениджмънт „Ефективният мениджър“, модул „Управление на персонала”. на Училище по мениджмънт - Нов български университет и The Open University, UK
- Магистърска степен по Клинична и консултативна психология - СУ “Св. Кл. Охридски” и Професионален сертификат по мениджмънт – The Open University, Великобритания.
- Управленски опит като Директор на програма "Вътрешнофирмени обучения и консултиране" в УМ - НБУ и Управител на "Трансформация" ЕООД.
ГОСТ-ЛЕКТОР: ХАРИ КОПАРАНОВ - управител на сладкарници "Неделя"
- Ежедневно ръководи няколко екипа, всеки от които е до 10-15 души. Професионален опит главно в 3 организации – верига бензиностанции „SHELL”, ТСК „PEUGEOT” и кафе-сладкарници „Неделя”.
- Участвал е в целия търговски процес, като се започне от директните продажби и привличането на нови клиенти, през управлението на малки търговски екипи до управление на виртуален екип.
- Обучава и развива хора в организациите, в които работи. През последните 4 години се фокусира върху развитие на хората чрез коучинг.
- Притежава магистърска степен по специалност „Мениджмънт за организационно съвършенство” от Училище по мениджмънт - НБУ. Бакалавърска степен по специалност „Транспортна техника и технологии” от ТУ-София.
СПОДЕЛЕНО ОТ УЧАСТНИЦИ
"Информацията беше полезна и добре поднесена. Имаше възможност да участваме и да получим обратна връзка."
"В семинара ми харесаха дискусиите в групи и събраните мнения и опит на останалите участници, както и подбраната информация по темата."
"Най-важните неща, които научих са какво ме мотивира мен самия, как да пренеса това, което ме мотивира върху екипа ми, как да давам правилно обратна връзка."
ЗАПИСВАНЕ - до 17 май 2020 г.
ЦЕНА: 195 лв. за един участник (без ДДС).
ОТСТЪПКИ:
- 20 % за регистрация и плащане до 02.05.2020 г.
- 10 % отстъпка върху цената за регистрация до 12.05.2020 г.
- 10% за студенти
- 10% за повече от трима участници от една организация
- 5% за повече от един участник от една организация
БАНКОВА СМЕТКА: Пощенска банка IBAN: BG64BPBI79401078559201 BIC: BPBIBGSF „Трансформация” ЕООД
РЕГИСТРАЦИОННИ КАРТИ: